پناهیان:جریانات فرعی با جنجال آفرینی به دنبال اصلی کردن خودشان هستند

حجت الاسلام عليرضا پناهیان نائب رئیس قرارگاه عمار در اولین گردهمایی این قرارگاه که در موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار گردید در گفتگویی کوتاه با خبرنگار پایگاه 598 در خصوص اولویت پرداختن به مسائل مختلف پیش روی انقلاب اسلامی با منطق اصلی و فرعی کردن امور بیان نمود: مقام معظم رهبری بحث بیداری اسلامی و به دنبال آن ادامه این بیداری ها در اروپا را به عنوان اصلی ترین موضوع سیاسی می دانند.

 

وی افزود: بیداری که در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده است فرصت مناسبی است که جمهوری اسلامی نباید این فرصت را از دست بدهد و با دیپلماسی فعال و عمومی باید در این صحنه تا حداکثر توان خود تاثیر گذار باشیم و هر کس که به این موضوع نپردازد و توجهی نداشته باشد به اصلی ترین موضوع نپرداخته است.

 

نایب رییس قرارگاه عمار تاکید کردند که: بعضی ها موضوعات فرعی هستند که خودشان با جنجال آفرینی به دنبال اصلی کردن خودشان هستند که باید با آنها مقابله کرد. نباید بگذاریم که آنها با جنجال آفرینی خود را تبدیل به موضوع اصلی بکنند.

 

ایشان در ادامه در خصوص رسالت رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزودند: رسانه ای انقلابی باید قدرت تحلیل مردم را بالا ببرند و همین که مردم بتوانند وضعیت موجود را تحلیل کنند خود به خود فتنه ها فروکش خواهد کرد. واقعا بصیرت دوای دردهای بی درمان است و موضوعات فرعی موجود که چیزی نیستند و اگر رسانه ها به بصیرت افزایی بپردازند و به انواع طبقات اجتماعی دسترسی پیدا کنند دیگر امکان عوام فریبی ار هر مدلی وجود ندرد و قاعدتاً فتنه ها فروکش خواهد کرد.

 

حجت الاسلام پناهیان درباره شناخت قرائت های اشتباه از دین بیان داشت که : با مطالعه دقیق منابع دینی و بالا بردن قدرت تحلیل می توانیم از طریق مبانی دینی همین پدیده های غلط دینی را عمیقاً تحلیل کرد و اگر ما تحلیل جامعی از انحرافات داشته باشیم خود به خود دست های پشت پرده آشکار می شود .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب