فیلم 60 دقیقه ای بی بی سی فارسی علیه رهبر معظم انقلاب با عنوان "خط و نشان رهبر" که چندی قبل از سوی این شبکه پخش شد، واکنش های مختلفی را میان جریان های سیاسی مختلف بر انگیخت.

 

 

دسته اول طیفی از جریان ضدانقلاب بود که محتوای کلی این فیلم را ضعیف ارزیابی کرده و با انتشار مطالب متعدد در سایت ها و شبکه های اجتماعی، بی بی سی را برای تولید این فیلم ضعیف و بی مایه مورد نکوهش قرار داد.

دسته دوم نیز جریان انقلابی و معتقد به جمهوری اسلامی بود که به جرات می توان گفت بعد از پخش این فیلم، نه تنها کمترین خللی در میزان ارادت و علاقه آنان به رهبری معظم انقلاب اسلامی پدید نیامد، بلکه با اطلاع از دروغ های گسترده و روایت تحریفی تاریخ انقلاب توسط این شبکه انگلیسی، بیش از پیش به حقانیت نظام جمهوری اسلامی و رهبر آن پی بردند.

اما در این میان دسته سومی وجود دارد که نه به مانند اقلیت نخست، از نظام و رهبری آن کینه ای در دل دارد و نه مانند دسته دوم، نسبت به پاسخ هر شبهه و دروغ تاریخی آگاه است؛ بلکه ممکن است در طول زمان و در اثر تکرار بسیاری از شبهات و دروغ های تاریخی، اثر پذیرفته و تاریخ معاصر کشور خود را به روایت این شبکه انگلیسی فرا بگیرد.

 

 

از این جهت، بررسی و پاسخ به 50 شبهه و دروغ تاریخی فیلم بی بی سی در دستور کار قرار گرفت و پس از آنکه متن حاضر طی 6 قسمت در یکی از وبلاگ های فارسی زبان انتشار یافت، تصمیم نهایی بر آن شد تا با جمع آوری همه این نکات در قالب جزوه حاضر، بصورت صفحه بندی شده و آماده تقدیم مخاطبان عزیز گردد.

دانلود فايل pdf

دانلود فايل jar






تاريخ : چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب