استاد رائفی پور ( سیاستمردان فوتبالی! )

بسم الله الرحمن الرحیم

ساعت 18:15  از برنامه دانشگاه آزاد تفرش به تهران رسیدم و مستقیم به ورزشگاه آزادی رفتم نیروی انتظامی همه را تفتیش بدنی می کرد و با هرگونه نشانه ای که اثری از حمایت از مردم مظلوم بحرین باشد ممانعت نموده و اجازه ورود  نمی داد  فقط حدود 700 نفر از دانشجویان تی شرت هایی با نقش پرچم بحرین به تن کرده بودند که  نیروی انتظامی همه را در آورد!!!

با وجود اینکه بلیط جایگاه را گرفته بودیم ما را به طبقه بالا هدایت کردند !

تعدادی از نمایندگان مجلس هم گفته بودند می آیند که البته حرف مفت بود چراکه به هرجهت باتوم درد دارد!!!

تعدادی از دانشجویان  از ساعت 15  به ورزشگاه آمده بودند و در جایگا های پایینی (۲۲ و ۲۳) نشسته بودند.

 نا گفته نماند دانشجویان فهیم از قبل برگه هایی را بین استقلالی ها توضیع نمودند تا نشان دهند پیروزی استقلال آنها را نیز خوشحال می کند و جریان محروم کردن تیم شایعه ای بیش نیست!!!

بحرین استقلال

 

اوایل بازی تا توانستیم استقلال را تشویق کردیم وقتی تماشاگران و هواداران خسته شدند دانشجویان پرچم ها و کاغذ های آچاری که با هزار ترفند از تفتیش بدنی برادارن نیروی انتظامی! در امان مانده بود را بیرون آوردند .

اینجا بود که توطئه از پیش طراحی شده توسط لیدر های استقلال آشکار شد.(آنها بهتر از هرکسی می دانستند که شایعه محرومیت تیم استقلال دروغی بیش نیست) اما در کمال وقاحت و بی شرمی در مقابل چشمان ماموران به سوی دانشجویان حمله کردند وپرچمها را پایین کشیده و هر آنچه را که خودشان لایق آن بودند به شریف ترین انسانها (دانشجویان) نسبت دادند کسانی که حاضر بودند مثل هفته قبل زیر ضربات باتوم قرار بگیرند ولی از مظلوم دفاع کنند. نه عافیت طلبانی که با اندک اسکناسی حاضرند...

لیدر ها که لباسی متحد الشکل با شماره دوازده به تن داشتند و نا گفته نماند که حقوق بگیر باشگاه  نیز هستند در یک حرکت از پیش طراحی شده به داشجویان حمله برده و قصد ایجاد تشنج و ضرب و شتم ایشان در ورزشگاه را داشتند .

لیدر استقلال

لیدر استقلال بحرین

البته از قبل این سکو ها(۲۲ و ۲۳) توسط نیروهای گارد ویژه کاملا محاصره شده بود.

فحش های رکیک با عث شد در گیری اندکی بین داشجویان ایجاد شود که با درایت دیگر عزیزان دانشجو ختم به خیر شد و لیدر های اجیر شده نا کام ماندند!

براستی اگر بهانه اینها محرومیت بود که حل شد، ولی اگر از سیاسی شدن ورزش ناراحتند به ما بگویند کجای دنیا فوتبال سیاسی نیست؟

آیا یک لیدر اینقدر احمق است که نفهمد که فوتبال یعنی سیاست؟

راستی خون مسلمانان و شرافت دختران شیعه در بحرین مهم تر است  یا بهانه سیاسی شدن فوتبالی که البته بسیار هم سیاسی است؟

اگر فوتبالمان سیاسی نیست این صحبت ها که در برنامه نود زده می شود چیست؟

دادکان به دلایل سیاسی رفت یا اینکه کفاشیان لایق تر بود؟

ای داد که کودکان هم این مسائل را می دانند و عده ای خود را به نفهمی زده اند! 

اگر فوتبالمان سیاسی نیست چرا بی تخصص ترین افراد در حوزه فوتبال (فقط به خاطر زد و بند های سیاسی)مسئولیت دو تیم بزرگ تهرانی را برعهده دارند؟

دادکان فتح الله زاده

اگر فوتبال سیاسی نیست چرا این آقایان با تحریک لیدر ها به عوض بحرین شروع به تشویق سوریه کردند؟ مگر نه اینکه این کار هم می توانست استقلال را محروم کند ؟ آیا این شعار سیاسی نبود؟

 نخیر دوستان این آقایان کاملا هماهنگ با رسانه های صهیونیستی بودند چراکه این رسانه ها رفتارشان را پوشش داد. براستی چه کسی به ایشان دستور چنین کار ی را داده بود؟

اجازه دهید همین جا شبهه ای را پاسخ دهم و آن ماجرای سوریه است که البته بنده شدیدا با کشتار مسلمانان به دست مسلمانان مخالفم و این را همان جریان ندا آقاسلطان می دانم (مهم نیست که او را کشت مهم این است که ایرانی ،ایرانی را کشت).

دوستان سقوط سوریه و سر کار آمدن دولتی  مخالف ایران (آنچه غرب به دنبال آن است) یعنی از دست رفتن عقبه لوجستیک حزب الله لبنان و آنهم یعنی آسودگی اسرائیل  از حمله که بدون ذره ای تردید می گویم مساوی است با حمله به ایران!

اگر ذره ای عقل در سری باشد مسائل دینی را هم که کنار بگذارد این یعنی اینکه امنیت سوریه با امنیت ایران گره خورده و شرط هوشیاری است که میدان نبرد را از مرز های خودمان به کیلو متر ها آنطرف تر ببریم! موشک های امریکایی پس از آرامش خاطر یافتن از امنیت اسرائیل خانه های تک تک ما را هدف خواهند گرفت و  در مقابل با تقویت حزب الله لبنان و حمایت  از آنها از طریق سوریه و خاک این کشور هیچ خطری ایران را تهدید نمی کند

 البته بنده موافق خشونت در این کشور نیستم و معتقدم باید جریان گردش قدرت وجود دادشته باشد .

و البته عرض کنم از خوتان بپرسید چرا اینقدر رسانه ها و دولتمردان امریکا مایل به سقوط دولت سوریه و از طرفی ثبات قدرت  درعربستان ، بحرین و یمن است .

بگذریم!

 عزیزان فکر نکنید ما کار بیهوده انجام می دهیم، نخیر ، چون دیدیم که این هفته صدا و سیما سکوهای بازی اصفهان را نشان داد ، پنداشتیم خدا ایشان را هدایت کرده و در بازی استقلال نیز این کا را خواهند کرد که البته فهمیدیم نخیر بازی اصفهان اشتباه شده بوده و هنوز به چنین فهمی نایل نشده اند!

نهایتا دقیقه هشتاد بازی نیروی انتظامی که بچه ها را از قبل محاصره کرده بود از ورزشگاه بیرون انداخت.

در این چند روزعزیزان مختلفی با بنده تماس می گرفتند و یا در بخش نظرات پیام می گذاشتند که نباید به ورزشگاه می رفتیم!

راستی اگر همه استقلالی ها بحرین را تشویق می کردند چه می شد؟ مگر نه اینکه هوشنگ نصیر زاده در گفتگو با فردا نیوز گفت:

"بر اساس بند 2 از ماده 58 آیین نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه ها در صورت دخالت در مسائل سیاسی تا 15 هزار دلار جریمه نقدی می شوند و مسأله محرومیت وجود ندارد."

اگر دین ندارید لا اقل آزاد مرد که هستید، به یاد فرموده مولایم علی افتادم که پس از حمله سپاه معاویه به شهر انبار  و کندن خلخال (وسیله ای تزیینی)از پای پیرزن یهودی گفت: اگر مردی از شنیدن چنین خبری بمیرد مرگ بر او رواست .

و بلا فاصله به یاد خبر تجاوز 6 سرباز وهابی آل سعود به دختر شیعه بحرینی افتادم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با این روند در آن دنیا منتظر شفاعت فهد باشید نه علی ابن ابی طالب!!!

تف بر ما که شرفمان را به تیمی فروختیم ! آنهم بدون هیچ هزینه ای  چراکه سرخابی ها حذف شدند نه به خاطر سیاسی کردن فوتبال در حمایت از بحرین بلکه به خاطر سیاسی شدن و روی کار آمدن عده ای بی سواد در حوزه ورزش که اگر سیاسی کاری در ورزش نکوهیده است این مدل آن از همه خطر ناک تر است.

تف بر ما که دروغ می گوییم! حاضر نیستیم برای اسلام از تیمهای مزخرف و غیر حرفه ای مان اندکی مایه بگذاریم براستی اگر فردا مولایمان بیاید چنین کسی حاضر است جانش را بدهد؟

و در مقابل درود بر شرف شما دانشجویان که باز هم گل کاشتید و در میان 50 هزار توهین و ناسزا فریاد دفاع از حق برا وردید و با شجاعت تمام در مقابل باتوم ها ایستادید!

راستی به گمان شما که جمعیتتان در ورزشگاه یک پنجاهم دیگران بود و به سویتان حمله بردند و ایستادید

اگر آنها (لیدرها) در اقلیت جمعیتی بودند جرات می کردند اینطور فحاشی نمایند و وحشاینه بر شما بتازند؟

اگر آنها یک پنجاهم جمعیت شما می بودند هم این طور جولان می دادند ؟ بگذارید خودم پاسخ بدهم نه بگذارید خدا جوابشان را بدهد.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجه ابن الحسن العسکری (عج) که صد البته نزدیک است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب