خواب های جریان فتنه برای جنبش دانشجویی/ زنده یا مرده ، مسئله اینست
green-site_0

دراین نوشته سعی خواهد شد با رصد محورهای مورد تاکید جریان فتنه حساسیت،امید و سردرگمی و برنامه ریزی آنان را از خلال خبر ها مورد توجه قرار دهیم.

نگاهی گذرا به محورهای رسانه ای جریان فتنه در روزهای اخیر نشان از برنامه ریزی آنان برای بهره برداری سیاسی از مسائل ایران در جهت دامن زدن به اختلافات دارند که اهم محورهای آنان عبارت است از:

-         دامن زدن به اختلافات سیاسی

-         القای بروز اختلاف میان جریان اصولگرایان و مسئولان

-         متهم کردن مسئولان جمهوری اسلامی ایران به فساد مالی و تلاش برای حفظ قدرت

-         پرداختن به جریان انحرافی و تلاش برای نشان دادن تشتت در حاكمیت

-         تلاش برای القای بستن فضای دانشگاهها

-         سیاه نمایی اوضاع اقتصادی و اجتماعی ایران

-         دروغ پراکنی پیرامون وضعیت حقوق بشر در ایران

 

خواب های جریان فتنه برای جنبش دانشجویی

 جریان اپوزیسیون كه همواره موتور محركه خود را برای كلید زدن اعتراضات در محیط های دانشجویی و دانشگاهی می داند به انحای مختلف تلاش دارد تا با طرح برخی از اخبار حساسیت حامیان خود در دانشگاه ها را برانگیخته و بدینوسیله القای بسته شدن فضای دانشگاه ها را كلید بزنند. از سوی دیگر در پی صدور فراخوان دعوت به اغتشاش از طریق برخی مراکز شبه دانشجویی خارج از دانشگاه ، تلاش رسانه های جریان فتنه برای القای انسداد فکری در دانشگاههای کشور و تخریب طرح اسلامی سازی دانشگاهها با شدت بیشتری پیگیری می شود.

در همین رابطه سایت جرس متعلق به عطاء الله مهاجرانی در خبری تحت عنوان«تغییر محتوای درسی حداقل ٣۶ رشته تحصیلی برای اسلامی کردن دانشگاهها» نوشت: در ادامه کنترل و اعمال محدودیت بیشتر بر دانشگاهها و مراکز دانشگاهی کشور، معاون پژوهشی وزارت علوم، تغییر محتوای برخی از دروس و رشته های تحصیلی را "لازمه اسلامی كردن دانشگاهها" دانست و گفت: "محتوی درسی دستكم ٣۶ رشته تحصیلی دانشگاهی تا مهرماه امسال تغییر می كند ."

 

زنده یا مرده ، مسئله اینست

 پس از شکست جریان فتنه در پی تجمعات چند ده نفره 25 بهمن 89 و عدم استقبال از فراخوانهای بعدی شورای مجهول الهویه هماهنگی راه سبز امید برای برگزاری تجمعات غیر قانونی در روزهای 10 اسفند ، چهارشنبه سوری ، 11 و 12 اردیبهشت مصادف با روز گرامیداشت مقام کارگر و معلم ، ظاهرا اتاق فکر لندن نیز به این نتیجه رسیده که جریان فتنه 88 مرده است اما در این میان برخی دیگر از گردانندگان فتنه 88 می کوشند تا با تنفس مصونعی جان تازه ای به جسد متعفن فتنه 88 بدمند . از اینرو برای فرار از واقعیات موجود در ایران رو به توهم پروری زده اند . اردشیر امیرارجمند مشاور متواری  میرحسین موسوی با اظهار رضایت مندی نسبی از روند جنبش سبز آن را زنده و باطراوت خواند؟! وی سپس در اظهار نظری جالب ادعا کرده «جنبش در مرحله بلوغ و تثبیت و تعمیق قرار » دارد.

 

مدیحه سرای هیلاری کلینتون برای مخالفان جمهوری اسلامی ایران

 چندی پیش به صراحت از برنامه جریانات برانداز جمهوری اسلامی ایران برای چهره سازی از مخالفان سخن گفتیم و از ابزارهای آنان از جمله اهدای جوایز ساختگی به مخالفان نظام پرده برداشتیم . دراین راستا خبر اعطای جایزه جهانی آزادی بیان به احمد ید ابادی کافی بود تا وزیر خارج آمریکا به مدیحه سرایی برای این مخال سیاسی بپردازد .

هیلاری کلینتون در پیام ویدئویی خود برای زید آبادی به وی «تبریک» گفته و از او به عنوان «قهرمان دفاع از آزادی بیان » یاد کرده است . وی که نتوانست اغراض منفعت طلبانه خود را پنهان کند در ادامه افزود «اینکه برنده امسال به سبب زندانی بودن نمی‌تواند شخصا برای دریافت جایزه‌اش حاضر باشد، به خودی خود گویا است، اما غیبت او فرصت مناسبی در اختیار ما می‌گذارد تا در باره اصولی که او به خاطر آنها به‌پا خاسته تامل کنیم ».

البته ما نیز معتقدیم فرصت اهدای جایزه به یک مخالف سیاسی در ایران فرصت مغتنمی برای برنامه ریزی های بعدی خواهد بود . هیلاری در پایان سخنان خود باردیگر از عملکرد ضد انقلابی زید آبادی تقدیر و تشکر کرد «از تلاش شما و از آنچه از آن حمایت می‌کنید، متشکرم».

 

توهین کارمند سابق دانشگاه تربیت مدرس به امام عصر (عج)

 اخیرا مقاله ای از سوی یکی از اساتید اخراج شده دانشگاه تربیت مدرس به نام «مهدی موعود» در یکی از نشریات isi به چاپ رسیده که خشم امت حزب ا... و اساتید و دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس را برانگیخته است  .

از اینرو دانشگاه تربیت مدرس با انتشار بیانیه ای این حرکت سخیف را بشدت محکوم کرده است . دانشگاه تربیت مدرس در ابتدای این بیانیه خطاب به «امت حزب الله و ولایت مدار و كلیه دانشگاهیان عزیز و متعهد» آورده است: «اقدام زشت و توهین آمیز یك مدرس پیمانی اخراجی دانشگاه تربیت مدرس در سوءاستفاده از عنوان دانشگاه تربیت مدرس و به كارگیری نام مقدس حضرت بقیة الله الاعظم مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف در ابتدای مقاله، كه از جمله این رفتارهای سوءاست، به شدت محكوم می‌گردد.»در ادامه این بیانیه، ادعا شده است که نویسنده مقاله مورد بحث، محمدرضا رستمی دارنکلا به دلیل «عدم احراز صلاحیت‌های علمی و عمومی در اول آذر ماه سال ۱۳۸۹ از دانشگاه تربیت مدرس اخراج و قرارداد پیمانی وی تمدید نشد و از آن تاریخ هیچگونه ارتباط سازمانی و استخدامی با دانشگاه ندارد»

در این بیانیه هم‌چنین تاکید شده است که دانشگاه تربیت مدرس: «پس از چاپ و نمایه شدن مقاله از محتوای موهن آن آگاه شده است (البته این زمان پس از اخراج شدن فرد می باشد) از طرفی امكان برخورد با وی در هنگام ارسال و پذیرش مقاله بدلیل عدم اطلاع مراجع ذی صلاح در دانشگاه وجود نداشته است.»

به نظر می رسد پروژه تضعیف باورهای اصیل نظام فکری مکتب تشیع سالهاست از سوی نظام غرب در حال پیگیری بوده و امروز تنها شاهد بخشی از ثمرات نا گوار آن هستیم. پرواضح است که علم به این موضوع بر اهمیت دقت مسئولان امر در حوزه های مختلف خواهد افزود.

 

 همصدایی منافقین و بهائیان

 وبسایت همبستگی ملی وابسته به دستگاه تبلیغاتی گروهک تروریستی مجاهدین خلق که طی روزهای گذشته در سوگ اشرار به هلاکت رسیده این گروهک توسط ارتش عراق از انتساب القاب غیر اخلاقی به دولت و ملت ایران و عراق دریغ نکرده بود اینبار در مقام همصدایی با بهائیان به تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته است . این سایت منحرف با انتشار نامه همسر یک زندانی بهایی پروژه مظلوم نمایی را کلید زده است تا سندی باشد بر همبستگی طیفهای مختلف ضد انقلاب در برابر آفتاب تابان جمهوری اسلامی ایران که این روزها گرمای وجودش یخ استبدادهای منطقه را یکی پس از دیگری ذوب می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب