مراسم تشیع پیکر دانشجوی شهید بسیجی - حتما شرکت کنید

 

سایت‌های ضدانقلاب و وابسته به جریان فتنه سبز در یک حرکت رو به جلو و منافقانه در تلاش‌اند با جوسازی و دروغ پراکنی یکی از کشته شدگان حوادث ۲۵ بهمن را منتسب به جریان سبز معرفی کنند و در یک پروژه‌ی جدید سیاه‌نمایی علیه ایران اسلامی، مسئولیت کشته شدن وی را متوجه نظام کنند؛ اما واقعیت غیر از این است.

در پی اغتشاشات روز گذشته که به دعوت سران فتنه و با حمایت کامل اسرائیل و آمریکا و صحنه گردانی چند عنصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در چند خیابان تهران برگزار شد متأسفانه یکی از دانشجویان بسیجی دانشگاه هنر تهران با تیر مستقیم گروه‌های تروریستی منافقین مورد هدف قرار گرفت و  پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

صانع ژاله متولد سال ۶۳ از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران که در اغتشاشات دیروز به شهادت رسید از اعضای فعال بسیج و حافظ قرآن بوده است که جریان فتنه سبز در تلاش است این شهید بزرگوار را مصادره کنند.

همچنین هادی قاسمی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور اعلام کرد که مراسم تشییع این شهید بزرگوار، ساعت ۳۰: ۹ فردا (چهارشنبه) از مقابل دانشگاه هنر تهران، چهار راه ولی‏عصر (عج) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

جریان فتنه سبز در تلاش است با سوءاستفاده و غوغاسالاری رسانه‌ای، مراسم تشییع جنازه این شهید بزرگوار را به سوژه‌ی جدیدی برای رسانه‌های  ضدانقلاب تبدیل کنند که قطعاً با هوشیاری و بصیرت دانشجویان انقلابی و مردم بصیر ایران این پروژه هم همچون پروژه تجمع ۲۵ بهمن ماه آنها به شکست خواهد انجامید.

منبع:اشک انتظار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 26 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب