توقف پخش شبکه اهل البیت (ع) توسط "عرب ست"

 

به گزارش شیعه آنلاین، شبکه ماهواره ای اهل البیت (ع) که دفتر مرکزی آن در شهر کربلای معلا قرار دارد، طی چند روز اخیر پوشش خبری خود در مورد حوادث جاری در بحرین را به شدت افزایش داده است.

این شبکه ماهواره ای که مدیریت آن ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با شیعیان بحرین دارد، موفق شده که در این چند روز تصاویر و اسناد محرمانه بسیار زیادی از جنایات رژیم حاکم در بحرین را پخش کند همین امر موجب شده که بر تعداد مخاطبین این شبکه ماهواره ای در بحرین افزوده شود.


در همین راستا یکی از مدیران ارشد شبکه ماهواره ای اهل البیت (ع) طی اظهاراتی به خبرنگار ما گفت: در پی افزایش مخاطبان این شبکه ماهواره ای در بحرین که اکثریت جمعیت آن را شیعیان تشکیل می دهند، مقامات دولتی رژیم بحرین دستور داده اند که برای قطع شدن ارتباط ما با شهروندان بحرین، بر روی فراکانس شبکه اهل البیت (ع) در بحرین پارازیت انداخته شود.


وی در ادامه افزود: به رغم این موانع اما ما به کار خود ادامه داديم زیرا به آن اعتقاد داشته و مطمئن هستیم که دیکتاتوران بحرین در نهایت سقوط خواهند کرد و معترضین به حقوق شرعی و قانونی خود دست خواهند یافت.


در پي ادامه يافتن فعاليت شبکه اهل البيت (ع) و غير مفيد بودن پارازيت هاي دولت بحرين، "عرب ست" از عصر امروز فعاليت اين شبکه ماهواره اي را به طور کامل متوقف کرد. شايد بتوان گفت علت اين مسأله آن است که پارازيت هاي بحرين طي چند روز گذشته تنها شهروندان بحريني را از ديدن اين شبکه محروم کرده بود اما اعراب ديگر کشورهاي عربي به ويژه کشورهاي حوزه خليج فارس که اوضاع جاري بحرين برايشان بسيار اهميت دارد، همچنان برنامه هاي شبکه اهل البيت (ع) را دنبال مي کرده و لحظه به لحظه از حوادث جاري در اين کشور اطلاع مي يافتند.


اين مسأله موجب نگراني حکام ديگر کشورهاي عربي به ويژه در حوزه خليج فارس شده و همين امر آنان را واداشت تا با فشار آوردن به "عرب ست" پخش شبکه ماهواره اي اهل البيت (ع) را متوقف کند. اين شبکه ماهواره اي اکنون برنامه هاي خود را از طريق "نيل ست" ادامه مي دهد.


قابل ذکر است آیت الله سید "هادی مدرسی" از علمای سرشناس جهان تشیع که بیش از 40 سال است ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با شیعیان بحرین داشته و دارد، هر روز در برنامه ای زنده و به صورت مستقیم در پیامی تلوزیونی ملت بحرین که علیه رژیم حاکم در این کشور قیام کرده اند را مورد خطاب قرار می دهد.

 
بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد پيام هاي وي تأثير بسيار زيادي بر جريانات قيام مردم بحرين داشته و گفته مي شود حتي موجب بيدار شدن ديگر اعراب حوزه خليج فارس به ويژه کشور عربستان سعودي شده است از همين رو ما در دو روز گذشته اخباري درباره آغاز برخي اعتراضات در شرق عربستان شنيده ايم و پيش بيني مي شود که اين اعتراضات در روزهاي آينده شدت يابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب