مواضع منافقانه سایت صهیونیستی بالاترین و جنبش سبز

نفاقسایت صهیونیستی بالاترین به توجیه کاربران ضدانقلابی خود درباره مواضع منافقانه موسوی و نام بردن وی از امام خمینی پرداخت.

موسوی هر چند که مورد حمایت کامل جریان های هدایت کننده ضدانقلاب در خارج کشور قرار دارد اما بعضاً به اعتبار نام بردن از امام و انقلاب و قانون اساسی مورد تخطئه نیروهای میدانی در فضای مجازی قرار می گیرد که تأکید می کنند اپوزیسیون سبز با اسلام و امام و قانون اساسی دشمنی کامل دارد.


«بالاترین» برای توجیه این طیف اخیر از عناصر ضدانقلاب نوشت:

« این بحث ها در فضای مجازی احمقانه است که چرا موسوی از خمینی نام می برد. الکی احساساتی نشوید. فحش دادن یا پاره کردن عکس، کارهای حاشیه ای هستند و هیچ سودی برای ما ندارند. خمینی امروز نیست و مشکل اصلی امروز ما خامنه ای است. هر هدفی غیر از خامنه ای حاشیه ای خواهد بود و نوک پیکان را باید به سمت او نشانه برویم. »

نفاقاین سایت صهیونیستی که پیش از این تا مرز اهانت به پیامبر اسلام(ص) و ستایش از عبیدالله بن زیاد و یزید- به خاطر برپایی جنایت روز عاشورا- پیش رفته، ادامه می دهد:

« ما باید خمینی را مقابل خامنه ای نشان دهیم. الله اکبر شعار مختص حکومت بود و آن زمان که مخالفان در نمازجمعه از الله اکبر استفاده کردند، کسانی می گفتند ما اعتقاد نداریم به الله اکبر و این بد است و مال اسلام است و از این حرف ها. فکر می کنم وقت آن رسیده که به عقلانیت [نفاق] مورد نظر موسوی برسیم. ما نباید کوتاه بین باشیم. امروز خمینی در قید حیات نیست. ما باید با استفاده ابزاری از نام او، به اپوزیسیون سبز سود برسانیم. »

بالاترین در پایان این مطلب توهم آلود و خودفریبانه نوشت:

«فکر می کنید کسانی که خامنه ای را ولی فقیه و عادل و پاک می دانند با چه وسیله ای می شود بی اعتقاد کرد و به شک انداخت؟ ما برای تفرقه بین ولایت مداران و جنگ انداختن بین آنها و تضعیفشان، باید خامنه ای را به نام خمینی بکوبیم. »

این تحلیل اگرچه پرده از عمق نفاق فتنه سبز می گشاید اما در نوع خود نشان می دهد که گردانندگان رسانه های ضدانقلاب تا چه قدر پرت از مرحله و احمق هستند؛ چه اینکه نام بردن از حضرت امام خمینی(ره) به مفهوم تاکید بر همه ارزشهای والای خط امام نظیر اسلام خواهی، عدالت طلبی، استکبارستیزی و در رأس همه آنها ولایت فقیه است، همچنان که امام بارها بر شایستگی های حضرت آیت الله خامنه ای برای رهبری تصریح فرموده اند. از طرف سوم نیز منظومه فکری حضرت امام آن قدر جامع و مانع و روشنگر و بصیرت بخش است که تأکید بر نام و یاد آن حضرت باعث رسوایی منافقین در طول 3 دهه عمرمبارک انقلاب اسلامی شده و آخرین این منافقین، عناصری نظیر موسوی و کروبی و خاتمی هستند که دستشان به برکت تأکید ملت بر خط امام خمینی رو شد.

منبع : روزنامه کیهان - 1 اسفند 89

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب